top of page

algemene verkoopsvoorwaarden

bestellen

Bestellingen kunnen worden doorgegeven via het online bestelformulier, email, facebook, Instagram of rechtstreeks in ons atelier. Onze voorkeur gaat uit naar het online bestelformulier, vermits we al uw gegevens hebben. Het bestellen van een taart kan tot vijf dagen van tevoren, mits er ruimte is in koeling/agenda. Eerder mag natuurlijk altijd. 
U krijgt bij het online bestellen altijd een bevestiging en een prijs.
Bij het bestellen via facebook of Instagram, graag altijd duidelijk de gewenste afhaaldatum.
Bij het maken van taarten word niet gelet op allergieën, indien dit niet van tevoren aangegeven wordt. Wij hebben taarten in ons assortiment die glutenvrij, lactosevrij en suikerarm zijn. Voor specifieke vragen aarzel niet om ons te contacteren.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele allergische reacties.

betaling

Bestellingen die in het atelier worden gemaakt, dienen gelijk betaald te worden. Dit geeft aan beide kanten bevestiging van de bestelling. Bestellingen die via facebook of Instagram gemaakt worden, ontvangen een betaalverzoek in de week voor of dezelfde week van de gemaakte bestelling een betaalverzoek via mail.
Bestellingen die gedaan worden via het online bestel formulier krijgen ook een betaalverzoek via de mail.
Niet betalen = geen taart ophalen.
Is er wel betaald en de taart wordt niet opgehaald zonder geldige reden of afmelding, wordt er geen geld terug gegeven. 

ophalen / bezorgen

Taarten worden op de afgesproken en vastgestelde datum opgehaald, indien dat niet gebeurd kan er mits afspraak de eerst volgende dag nog omgekomen worden.

Bezorgen doen we op dit moment niet.

garantie

De taarten dienen opgehaald te worden, deze hebben daarom garantie tot de deur. 

annuleren

Een annulering dient schriftelijk te gebeuren via hetzelfde kanaal waarmee de bestelling geplaatst is, en ontvangst van de annulering moet door ons bevestigd zijn.

Bij een annulering tot 5 kalenderdagen voor afhaaldatum krijgt u het volle bedrag terug. 
*Bij annulering tot 3 dagen voor afhaaldatum en afgesproken afhaaldatum wordt het volledige bedrag in rekening gebracht. Hierover word niet gediscussieerd.
*dit ivm reeds gemaakte kosten voor de voorbereiding van de bestelling en het reserveren van de desbetreffende datum.

klachten

Eventuele klachten dienen binnen 12uur na het ophalen schriftelijk te worden doorgegeven.
Er dient een deel van de bestelling te worden bewaard om de klacht op te kunnen nemen. Daarna zal er gekeken worden naar een passende oplossing.

Door het plaatsen en betalen van een bestelling gaat u akkoord met de algemene verkoopsvoorwaarden.
bottom of page